Overslaan naar content

Officemanager met managementondersteuning en administratieve taken

Op locatie
  • Groningen, Groningen, Nederland
Staff

Functieomschrijving

De functie

Als officemanager bij Qlic sta je in contact met alle afdelingen en ben je een belangrijke spil voor de hele organisatie. Hierbij komt een gevarieerd takenpakket. Je organiseert uitjes, beheert de agenda's, ondersteunt het management en coördineert onze Laravel Meetup en ISO certificering. Met jouw gastvrijheid ben je het eerste aanspreekpunt en beantwoord je de telefoon, zorg je ervoor dat het kantoor netjes en alles op voorraad is. Ook word je betrokken op HR-gebied bijvoorbeeld bij het werven van nieuwe medewerkers en on- en offboarding. 

Naast je taken als officemanager zul je ook administratieve werkzaamheden uitvoeren. Dit omvat het beheren van de post, notuleren bij interne vergaderingen, het verwerken van inkomende en uitgaande documenten en het ondersteunen van financiële processen zoals het opstellen van verkoopfacturen en contracten en het inboeken van inkoopfacturen.

Daarnaast is het voor jou vanzelfsprekend om ter ondersteuning andere werkzaamheden op te pakken. Het is ook mogelijk om de functie nog meer uit te breiden bijvoorbeeld op het gebied van salarisadministratie. 

Over Qlic
Bij Qlic geloven we in de kracht van maatwerk software. Door het automatiseren van bedrijfsprocessen kunnen wij bedrijven helpen groeien. Met ons ervaren en gedreven team streven we naar een positieve werkomgeving, waarin persoonlijke ontwikkeling wordt gestimuleerd. Als onderdeel van ons team krijg je de kans om te werken in een innovatieve omgeving en bij te dragen aan het succes van ons bedrijf.

Wat neem jij mee?

Er zal een sterk beroep worden gedaan op jouw competenties zoals organisatorische vaardigheden en groot schakelvermogen want hierdoor kan je meerdere taken tegelijk beheren. Je hebt een praktische en probleemoplossende instelling en een scherp oog voor detail. Je ziet het werk liggen én je vindt het leuk om allerlei zaken zelfstandig op te pakken. Het is een pré als je ervaring hebt in een vergelijkbare functie maar mocht je niet aan alle wensen voldoen, schroom niet om alsnog te solliciteren, we gaan graag met je in gesprek. 

Wat krijg je?

  • Een contract van 32 of 40 uur per week met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd
  • Flexibele werktijden: werktijden mag je in overleg zelf indelen
  • Ontwikkel- en trainingsmogelijkheden
  • Salaris op basis van jouw kennis en ervaring

Als jij enthousiast wordt van het ondersteunen van ons team en het beheren van onze kantooractiviteiten, dan kijken we ernaar uit om jou te ontmoeten! Als je vragen hebt dan kun je contact opnemen met Pascale via 0612178573.

Je hebt gesolliciteerd, en nu?

Na ontvangst van jouw motivatiebrief en c.v. ontvang je een ontvangstbevestiging. Binnen vijf werkdagen zullen wij per telefoon of per e-mail contact met je opnemen.

Vereisten

Wij stellen acquisitie naar aanleiding van deze vacature niet op prijs.

of